#backtotop { padding:5px; position:fixed; bottom:10px;right:10px; cursor:pointer; }
THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Warning to Faker & Copy cat

Photobucket


I made this widget at MyFlashFetish.com.

旋转木马要转到什么时候,才是幸福的终点?

旋转木马要转到什么时候,才是幸福的终点?

my dreams ~all my hoping include the song !

Amazing sunlight

Amazing sunlight

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ Enjoy to Play my Piano ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

成熟的Pink

成熟的Pink

Friday, July 12, 2013

Let it go ba~~~~

Greyson Chance 还记得这个小男孩吗?记得以前,第一次让我听到他唱的Waiting outside the line疯狂的让我找那首歌,以为是女生唱的,结果是他六岁时自弹自唱,吓死我了,那时我超爱那首歌的,现在...我一样迷恋他,当我听到这首歌时,我依然很意外是他唱的,明显的他长大了,声音不再女声了,还运用了很特别的转音,很棒!
刚听到时,很舒服,好像躺在草原上一样,好像是我迷失了自己一样,而这首歌在呼叫我回来的感觉,好像在很暗的夜晚里独自走突然明白了自己存在的意义,让所有事都let it go吧,好好从新再来!~很棒~我喜欢那么清新很舒服的旋律+上他的转音~真的能感受到
‘陽光和城市燈光在引我回家’你成功咯^^~

Sunshine & City Light

It's taking us downtown,
車子往市中心開
you're watching me Watching me watching me go

妳看著我 看著我 看著我離開
But i never listen,

但我從來不聽
no i never let you know
不 我從來不讓你知道
Now we're heading uptown
車子再往郊區開
is their something or nothing you wanted to say,
妳有沒有什麼話想對我說
cause i need to go now
因為我必須走了
Do you want me to stay

妳想要我留下嗎?
stay-e-ay-e-ay-e-ay-ay-ay
留下~~

what you need to know is you try and let it go,let it go
妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who
never will let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人
And ohhhh and sunshine and citylights will guide you home

喔喔喔~陽光和城市燈光會引導妳回家
And ohhhh yeah you gotta know

喔喔喔~妳必須知道
that i'll never Let you go

我永遠不會放開妳的手
mmm i'll never Let you go
嗯~我永遠不會放開妳的手

Now we're stuck in midtown,

現在我們卡在半路上
surrounded by people And nothing but sound
周圍都是人群喧囂
and we're going nowhere
我們沒有目的地
we Are the lost and found

我們再一次找到彼此
we're all over this town
我們就站在這城市裡
is There something or nothing you wanted to say
妳是不是有什麼話想對我說?
Do you want me to go now
妳想要我離開嗎?
'Cause baby i wanna stay oh

但寶貝我想留下
stay-e-ay-e-ay-e-ay-ay-ay
留下~~

What you need to know is to try and let it go,let it go

妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who
never will Let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人
And ohhhh and sunshine and citylights,will guide you home
喔喔喔~陽光和城市燈光會引導妳回家
And ohhhh yeah you gotta know

喔喔喔~耶~妳必須知道
that I'll never let you go
我永遠不會放開妳的手
And sunshine and citylights ooooh
陽光和城市燈光 喔喔喔~
And sunshine and citylights

陽光和城市燈光

What you need to know is to try and let it go let it go

妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who
never will let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人
What you need to know is to try let it go let it go
妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who
never will let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人
And ohhhh and sunshine and citylights will guide you home
喔喔喔~陽光和城市燈光會引導妳回家
And ohhhh yeah you gotta know

喔喔喔~妳必須知道
That I'll never let yo go

我永遠不會放開妳的手

Ps:或许这首歌在引导我,我该放开一切,因为我希望有个人会告诉我这些
What you need to know is to try let it go let it go
妳需要知道的 是試著把過去都忘掉 都忘掉
What you need to find is someone who
never will let you go

妳需要找到的 是某個不會放開妳的手的人

0 comments:

短发~

短发~

╬▒▒▒░░钟無艳░░▒▒▒╬

╬▒▒▒░░钟無艳░░▒▒▒╬

⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹粉儿゚¨゚゚・ ✿.。.:*

⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹粉儿゚¨゚゚・ ✿.。.:*

❤❤❤离家出走的感觉❤❤❤

❤❤❤离家出走的感觉❤❤❤

为什么随便就把我定罪.......

为什么随便就把我定罪.......
 
back to top