#backtotop { padding:5px; position:fixed; bottom:10px;right:10px; cursor:pointer; }
THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Warning to Faker & Copy cat

Photobucket


I made this widget at MyFlashFetish.com.

旋转木马要转到什么时候,才是幸福的终点?

旋转木马要转到什么时候,才是幸福的终点?

my dreams ~all my hoping include the song !

Amazing sunlight

Amazing sunlight

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ Enjoy to Play my Piano ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

成熟的Pink

成熟的Pink

Monday, June 14, 2010

meaningful on me~

Sometimes, it is not they do not care about you, but you cared too much about them.

有時候 不是對方不在乎你 而是你把對方看得太重......当我看到这句英文句子时我想起了他哦,我才发觉我很幸福很幸福,因为他真的很在乎我很爱我,我可以被他那么在乎真的很荣幸,每次他会说我不在乎他,其实是他太在乎我了,实在很开心,才明白这句话对我的意义,我才懂我实在太幸福了!谢谢老公~

0 comments:

短发~

短发~

╬▒▒▒░░钟無艳░░▒▒▒╬

╬▒▒▒░░钟無艳░░▒▒▒╬

⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹粉儿゚¨゚゚・ ✿.。.:*

⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹粉儿゚¨゚゚・ ✿.。.:*

❤❤❤离家出走的感觉❤❤❤

❤❤❤离家出走的感觉❤❤❤

为什么随便就把我定罪.......

为什么随便就把我定罪.......
 
back to top