#backtotop { padding:5px; position:fixed; bottom:10px;right:10px; cursor:pointer; }
THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Warning to Faker & Copy cat

Photobucket


I made this widget at MyFlashFetish.com.

旋转木马要转到什么时候,才是幸福的终点?

旋转木马要转到什么时候,才是幸福的终点?

my dreams ~all my hoping include the song !

Amazing sunlight

Amazing sunlight

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ Enjoy to Play my Piano ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

成熟的Pink

成熟的Pink

Tuesday, January 29, 2013

A gift 4 my EX bf......==''

Bruno Mars - When I Was Your Man
如果我还是你的男人


Same bed but it feels just
睡在同一張床上
A little bit bigger now
床变大了
Our song on the radio
再听回我们爱听的歌
But it don't sound the same
感觉不再像从前
When our friends talk about you
听起朋友說起你
All it does is just tear me down
听到的每一句 都会令我狂掉眼泪
Cause my heart breaks a little
因为我的心破碎了
When I hear your name
当听起你的名字
It all just sounds like (oooooh)
更令我......
Mmm too young too dumb to realise
我实在太遲鈍  太愚蠢  才知道
That i
 
Should of bought you flowers
應該買給你一大把鮮花
And held you hands
緊握住你的手
Should of gave you all my hours
把我所有所有的時間都給你
When I had the chance
如果我還有多一次機會
Take you to every party
带你去每一个派對
Cause all you wanted to do was dance
因为我知道你想做的是跳舞
Now my baby is dancing
现在我最爱的宝贝在跳舞
But shes dancing with another man
但是 是和另一个男人在跳舞
My pride my ego my needs and my selfish ways
都是因為我的 驕傲 叛逆 無理 自私
Cause the good strong woman like you to walk out my life
令你這么好又坚强女孩 不再回來 離開了我
Now I never never get to clean up the mess I made
現在我不懂怎样面對 我犯下的每一個過錯
Ooh and it hunts me every time I close my eyes
心很痛 每当我关上双眼
It all just sounds like (oooooh)
更令我...
Mmm too young too dumb to realise
我實在太遲鈍 太愚蠢 才知道
That i


Although it hurts
我知道這樣會傷害了你
Ill be the first to say
但我仍想對你說
That I was wrooooong
我過去所做的一切 都是錯
Oooh I know im probably much too late
我知道現在已經太遲
To try and apologize for my mistakes
但我很想袮补以前那過錯
But I just want you to know
我只想給你知道

I hope he buys you flowers
我希望他會送給你一大把鮮花
I hope he hold you hands
我希望他會緊握住你的手
Give you all he's hours
他會把所有所有的時間都給你
When he has the chance
如果還有機會
Take you to every party
带你去每一個派對
Cause I remember how much
因为你是多麼喜愛
You loved to dance
在舞池裡跳舞

Do all the things I should of done
做一切本來我应该為你做的事
When I was your man
如果我还是你的男人
 
Do all the things I should of done
做一切本來我应该為你做的事
When I was your man
如果我还是你的男人






 
放假前买了Bruno Mars的专辑,今天才听,除了locked out the heaven大家认同的好听
我还特别爱这首歌when i was ur man
我觉得每个男人都该听
该珍惜眼前的人
很有意思的一首歌
果然是我的偶像作的歌~
很真诚~

0 comments:

短发~

短发~

╬▒▒▒░░钟無艳░░▒▒▒╬

╬▒▒▒░░钟無艳░░▒▒▒╬

⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹粉儿゚¨゚゚・ ✿.。.:*

⊹⊱✿◕‿◕✿⊰⊹粉儿゚¨゚゚・ ✿.。.:*

❤❤❤离家出走的感觉❤❤❤

❤❤❤离家出走的感觉❤❤❤

为什么随便就把我定罪.......

为什么随便就把我定罪.......
 
back to top